piątek, 27 maja 2011

Już możesz ściągnąć Pokochaj Fotografię nr 9

A w numerze m.in.:
Ewa Lena Brzozowska
Od zawsze dużo rysowałam, malowałam, a w pewnym momencie odkryłam, że fotografia jest dla tych leniwszych ;) Nie trzeba spędzać kilku godzin przy kartce papieru czy sztalugach, by stworzyć coś, co siedzi w głowie.

Moja Moskwa
Urodziliśmy się i dorastaliśmy w różnych krajach i kulturach, mówimy w różnych językach, ale nasze drogi, poplątane jak linie metra, zbiegły się właśnie tu. Lubimy ją i jednocześnie nienawidzimy. Chcemy stąd wyjechać, ale wracamy do niej jak bumerangi. Anna Karahan

Świat(ło) globtrotera - w pogoni za cieniem
Cierpię na pewną chorobę i zupełnie się tego nie wstydzę. Nie bardzo wiem gdzie i kiedy się tegoż schorzenia nabawiłem. Wydaje mi się, że było to kilkanaście lat temu w jakimś tropikalnym kraju pełnym słońca oraz cieni. Bo właśnie te cienie, a raczej ich fotografowanie, to objaw schorzenia, na które zapadłem. Grzegorz Lityński

Daniel Kuliński
Fotografia jest wszędzie, trzeba tylko podejść bliżej, stanąć dalej, zamknąć jedno oko, albo jeszcze lepiej oba i pomyśleć... Często idąc ulicą nawet nie mam ochoty wyjąć aparatu, ale wystarczy, że zmieni się pogoda, żebym w tym samym miejscu zrobił kilka ujęć.

Pokaż Twarz
Czy jakiś portret jest szczególny? Jednocześnie wszystkie, jak i żaden! Ale nie ma go z bardzo konkretnego powodu. Wszyscy zgodnie z moim zamysłem mają być równi - tyczy się to braku ozdób, ubioru, zredukowanej ekspresji, jak i dowolnie rozumianej "szczególności". Błażej Mroziński

Brak komentarzy: