środa, 16 lipca 2008

Deszcz, heimat musik i podziękowania dla Was!

Piszę powoli, bo wiem, że czytacie powoli. Nie, no żart. Dzięki ludzie za rekordy w ilości wejść na bloga (i na stronę mojego sklepu hi hi hi). Dzięki serdeczne, że czytacie. Niestety dzisiaj deszcz zmył ze mnie wszelkie śladowe ilości myśli. Za to mogę Wam umilić czas jakąś muzyczką, prawda?

Można się śmiać z tej muzyki poniżej, ja też zawsze mam niezły ubaw, ale jako zainteresowany promowaniem edukacji muzycznej i muzyki w ogóle, to zazdroszczę Niemcom, Czechom i innym Chorwatom ich codziennego rozśpiewania, ilości muzyków amatorów, chórów, orkiestr… Sam mam za sobą karierę w orkiestrze dętej. Tak zresztą jak cała moja rodzina!
To ja dalej zazdroszczę a Wy posłuchajcie! I jeszcze raz dzięki serdeczne!



Brak komentarzy: