piątek, 13 czerwca 2008

Krótko

Jak napiszę, że ten karny był sprawiedliwie podyktowany z powodu gola zdobytego przez Rogera ze spalinowego, to skopiecie mi tyłek. A tak, jak to Polacy, mamy na kogo zrzucić winę – sędzia (…). Zapomnijmy o naszych na mistrzostwach i oglądajmy lepszych od nas.
Oszołom Palikot Janusz gada jakieś bzdury na oszołoma Rydzyka Tadeusza
a inne oszołomy go bronią składając pozwy do sądu. Naprawdę żyjemy w takim kraju? Może to jakieś żarty albo przyśniło mi się? Fakt faktem ,jak to mówią, jest ciekawie, nikt nie zaprzeczy.
Znowu czeka mnie spotkanie z najlepszymi kolejami na świecie, czyli jazda PKP. Brud, smród, zdewastowane wagony – to wina pasażerów, spóźnione pociągi – maszynista nie ma szwajcarskiego zegarka, nieuprzejmy konduktor – mało mu płacą, agresywni pasażerowie – mieli ciężkie dzieciństwo. Wszystko ma swoją przyczynę. Oczywiście nic nie jest moją winą i nic ode mnie nie zależy. Taka karma – polaczkowatość.

Brak komentarzy: