środa, 18 czerwca 2008

Przykro było patrzeć jak kibice polskiej reprezentacji ściągają flagi z samochodów, balkonów, okien. Jesteśmy jednak niepoprawnymi marzycielami. Napisałem jesteśmy, ponieważ pomimo mojego pesymizmu, gdzieś w głębi duszy myślałem że wygramy z Austrią i Chorwacją, wyjedziemy z grupy i potem oczywiście odpadniemy. To i tak byłby sukces...
Zajmijmy się więc czymś realnym. Wczoraj wyszedł box >>>>>>>>>> ze wszystkimi płytami Acid Drinkers, zawierający również dwie płyty DVD i nigdy nie publikowane dodatki. Gratka dla fanów, ale również dla reszty, która ma okazję zapoznać się z tym zasłużonym bandem. Mam nadzieję, że chłopaki tym podsumowaniem nie kończą kariery. Wprawdzie wiek już nie ten, ale charyzmy im nie brakuje.
Wyszły albo niedługo wyjdą płyty następujących wykonawców:
- Sigur Ros! Tak, kolejna porcja, mam nadzieję równie magicznych dźwięków jak wcześniejsze!
- Dirty Pretty Things – To oni jeszcze żyją?!
- Motley Crue – Pytanie jak wyżej, tylko chodzi o wiek a nie używki…
- David Bowie – jakiś live dla przypomnienia fanom o sobie
- Tricky – polecam, na pewno będzie ciekawa
- Neil Young – również live, będzie elektryzująco
- Acid Drinkers – box z całą twórczością i nowa płyta Verses of Steel.
Nie obcyndalać się, tylko biec do sklepu i kupować!

Brak komentarzy: