poniedziałek, 13 października 2008

Śniło mi się...

więc (wiem, że nie zaczyna się zdania od więc - ale tu - jakoś tak mi pasuje) więc - śniło mi się, że pod niemal każdym moim postem - i pod każdym postem mojej koleżanki - WIELCE SZANOWNEJ twórczyni gorzkiej czekolady (http://gorzka-czekolada.blogspot.com/) (KTÓREJ SYGNATURKA WISI PO PRAWEJ (prawa to ta od ręki, którą podajemy na powitanie) BYŁO PEEEEEEEEEEŁNO komentarzy -i ucieszyłem się - bo mogłem na żywo i na bieżąco wymieniać poglądy z CZYTELNIKAMI ...no i ... i .. jak to zwykle bywa ...OBUDZIŁEM SIĘ ...i ...i komentuje mnie niewielu ...a ma to być blog INTERAKTYWNY!!!

PS. Zajrzyjcie na podany wyżej blog... Ona była pierwsza...

3 komentarze:

gorzka czekolada pisze...

1. hihihi

2. NO WŁAŚNIE !! I NADAL NIC !! JA już nie wiem jak ich sprowokować ...

3. :):)

Unknown pisze...

Poprostu Wasze blogi - nic dodać nic ująć :)

I.nna pisze...

A ja już u niej byłam - i stamtąd trafiłam do ciebie :)
To chyba można uznać prowokacje za uznaną?